fredag 28 november 2008

Konstigheter och mirakel

Ja...vad säger man? Folk som ljuger och sviker andra blir till slut ensamma... Hur man kan påstå sig bry sig om någon som man samtidigt behandlar så illa är för mig ett mysterium. Sanningen kommer alltid fram till slut.

Nog om det, det är inte mitt liv det handlar om, även om jag lider med den utsatta.

Älskade Tessan är på förlossningen nu, och ska snart få ut en liten fin bebis. Satt hos henne i morse och pratade/klockade värkar med tårar i ögonen och ett fånleende på läpparna. Nu är jag så pass inspirerad att jag tror jag ska äta lite ananas... Om bebisen är färdigbakad och redo borde det sätta fart på den. Det funkade förra gången, och har funkat för många jag känner.

Vidare rapporter följer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja gör det! Ät annanas, blev så sugen på att hålla bebisen när jag och S var och kikade på alla barnkläder!

Mian sa...

Har ätit eländet nu. :-S Inte var det gott, och otäckt känns det, men... Kanske händer ingenting, kanske är det ändå inte dags, men nu har jag i alla fall testat. Håll tummarna (vet inte om det ska vara för att bebisen stannar kvar lite till eller kommer ut, men ändå...)!

Anonym sa...

Inspirerad att få ont :-) Förstår dig!