torsdag 6 november 2008

Änglakören sjunger

Kunde ta igen lite sömn i natt. Det var ljuvligt! Minna sov i sin egen säng till 8:00, flyttade över till oss och sov vidare till 9:30! Älskade, underbara unge! Dessutom sov vi middag tillsammans på eftermiddagen. Jag börjar faktiskt komma ikapp med sömnen. Och Minnas mage börjar, om än långsamt, bli bättre.

Och under veckorna framöver har jag nu klippning, vaxning, pedikyr och manikyr inbokat. Nu ska mamman pysslas om och piffas! Jag har dessutom bokat in pedikyren och manikyren på Skogshöjd Spa, och delat upp det på två tillfällen. Det gör att jag har två tillfällen att utöver behandlingarna få bada bubbelpool, ångbastu och bara sitta vid en bassängkant i rogivande miljö och bara njuta. Hurra! Och det för att jag har så underbara vänner här som vet vad jag behöver. Tack, kära ni! Nu ska jag snart (äntligen) få njuta av min födelsedagspresent!

3 kommentarer:

Tessie sa...

Njuuut gumman, det är du verkligen värd!

Mian sa...

Tack, darling!
P&K

Anonym sa...

Du behöver verkligen allt detta efter allt strul.