tisdag 22 juli 2008

Ultraljud

Idag fick vi för första gången se den lilla människan som bor i min mage. Allt såg fint ut, och det var så underbart att få se honom. Japp, Minna ska få en lillebror! Hur coolt är inte det, då? Och redan nu har vi tjingat Sofie som gudmor. Fler gudföräldrar följer, har vi tänkt, men hon är den första och hittills enda vi frågat.

En pojke... Ju mer jag tänker på det desto bättre känns det. Fast egentligen kom det inte helt som en överraskning. Det har känts annorlunda den här gången, och jag har tänkt på barnet som honom. Märkligt hur man kan veta vissa saker.

Tänk... en pojke... *ler lite*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är stoltast i världen!

Kajsas skolklass sa...

Kul med en grabb! :)

Anonym sa...

Vad var det jag sade?
Hihi, en liten pojke!
Grattis. :-)

Anonym sa...

Han rörde väldigt mycket på sig... Jag tyckte att han var rätt lik mig faktiskt... Stora fötter, vackert leende... ;-)

Anonym sa...

Oj, nu har jag missat något stort!! Inte visste jag att du väntade ett syskon till Minna. GRATTIS! Kul med en av varje, en tös och en pöjk.=)
Kram