måndag 28 juli 2008

MC-Dagarna

Just nu känns det inte så roligt att lägga upp bilder från i helgen. Det beror på en massa strul/tråkiga konsekvenser av jobbiga beslut som Manfred var tvungen att vara med och genomföra i helgen. Jag varken kan eller vill gå in på det här, men just nu hänger mycket i luften, och även om min älskade behöver semester mer än någonsin kommer den väldigt olägligt just nu, tror jag.

Nåja, jag har lovat bilder, och jag håller vad jag lovar.


Minna myser med sin pappa



Minna pratar om sin älskade pappa



Minna och pappa pussas

Nej, nu vill jag ha hem min deppige man så jag få pussa på honom. Ikväll känns det extra trist att han jobbar så sent.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälmbilden, jag smälter! Ta hand om er i Finland. Stor kram till världesn bästa Mia!

Anonym sa...

:D Hej mina vänner! Stora semesterkramar till alla tre! :)

Anonym sa...

Ta hand om er. Vi kramar er från kaoset här hemma. Vi är utan kök....