måndag 21 juli 2008

Mellandagar

Jaha, då är jag åter i Sverige. Undrar varför. Lan just nu inte alls förstå varför jag inte är kvar i Finland. Nåja, det är skönt att återse maken, och hade jag inte kommit hem hade det gått ytterligare en vecka innan vi skulle ses. och så ska jag ju på ultraljud i morgon. Det är spännande!

Och så var det härligt för Ungen och Pappan att återse varandra. Ungen har prarat om sin pappa varje, varje dag och hittat honom i tidnigar som Vogue, Elle, Sköna Hem och liknande! lite otippat, faktiskt. Dessutom har han då varit på bild i egenskap av stol, osthyvel, Linda Evangelista och andra oväntade gestalter. Min Unge är söt, rolig och väldigt, väldigt underlig ibland...

Ledsen älskade Sofie, jag orkar/hinner inte lägga upp bilder ikväll. Och du vet att jag har giltiga skäl...;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, jag får mig alltid ett gott skratt åt den där ungen. Du måste lägga ut en bild när hon har sin fina handväska på armen också, sötnosen!

Anonym sa...

Ja, det var ett riktigt efterlängtat återseende... Min lilla älsklingsunge! :-)