söndag 27 juli 2008

Resumé

Ett urval ur Finlandsbilderna, typ Best of Minna. Varsågod, Sofie...;-)

I bollhavet, på väg mot Finland


Minna med sina favoritleksaker


Bästa fotominen, eller något...


Min lilla lantis

Imorgon ska jag försöka hinna lägga upp lite bilder från helgens MC-Dagarna. Just nu är jag för trött, svettig och illaluktande... (har vistats på dammigt område större delen av dagen, svettats, sedan suttit i bilen i fyra timmar eller så, och kommit hem till ett hus med innetemp på 28 grader...) Måste bada och sanera mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, alla bilderna är lika underbara! Min favoritunge minsann, hon är härlig lilla grodan. Längtar efter att få träffa er! Tänker sno samtliga bilder eftersom jag vet att jag får. Kram

Norrdalen sa...

Hej tjejen! Åh vad kul det var at träffa er i Västervik! Så kul att få träffa söta Minna också, vilken härlig unge! Tack igen för vingeldrickat jag fick, ni är så söta!!

Kom ni hem ordentligt?


Nyfiken fråga, hur känner du Carola (bluegreengrey)? :)

kram från mig

Mia sa...

Iiih, söt! =)

Mian sa...

Sofie; Sno på! Det var meningen. :-)
Snöflickan; Detsamma, jättekul att ses i helgen!

Bubblet var givet att du skulle ha, inget att tacka för!

Vi kom hem ordentligt, men först efter åtta igår kväll. Gjorde sällskap med henning, han körde bakom/framför/bredvid oss nästan hela vägen. Mycket trevligt. Minna var lycklig över att få vinka till honom (han är en av hennes favoritmänniskor)

Hur sjutton vet du att jag känner Carola? *s* Jo, vi har känt varandra i typ åtta år nu, jag köpte min dalmatiner av henne och vi har efter det haft sporadisk kontakt. Hon tog ju hojkortet strax därefter, och senast jag pratade med henne var hon ordförande för SMC i Uppland (eller bara Uppsala, minns inte).

Mia; Visst är hon!/Tack! :-D