fredag 1 februari 2013

En fredag i mitt liv

En relativt lugn morgon utan idiotstress. En effektiv jobbdag i rätt bra flow. Långpromenad i vintersol. Självporträtt på toalett.


Irritation över småsinta människor. Irritation över att irriteras av småsinta människor. Hämtning av finbarn. Svettigt pass med kära vänner. Middag on location med finbarn och kära vänner.


Full fart hem. Badande med finbarn. Nattning av trötta finbarn. Vin och soffhäng med übertrött hund.


Överlag en bra fredag, inte minst då resten av helgen kommer gå i vännernas tecken.

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag har en fråga jag inte vill ställa här...hur gör jag?

Mvh

Mian sa...

Hej Anonym! Jag vill inte jättegärna skriva någon av mina mailadresser här, så jag föreslår att du startar en Twitterprofil sedan skickar mig ett direktmeddelande där efter att du börjat följa mig där (det går inte att skicka DM utan att först börja följa, dessvärre). Vad tror du om det?

Anonym sa...

Jag kom ju på att jag kan göra samma sak via facebook. Är du där ibland?
Isåfall får du ju acceptera mig som vän där.

Mvh

Mian sa...

Gör det. Jag godkänner vänförfrågan (om du nu inte visar dig vara någon jag verkligen inte vill ha kontakt med, för sådana sållar jag alltid bort) eftersom jag vet om att den kommer, annars är jag rätt restriktiv...