torsdag 9 augusti 2012

Socialamediermättnad?

Alltså... Jag har haft den här bloggen länge, och den har fått tjäna som dagbok på ett utmärkt sätt. Nu börjar jag dock känna mig lite mätt på det här med att blogga. Jag finns på Twitter och Facebook, och kanske ska det räcka så? Barnen börjar bli så pass stora att jag inte har lust att lägga ut bilder på dem här, eftersom jag vill skydda dem och deras integritet.

Jag måste censurera mig i det mesta jag skriver för att inte avslöja för mycket av mina tankar och riskera att såra någon eller så. Kanske dags att lägga bloggen på is?

Måste fundera lite på detta., känner jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

..såklart ska du inte sluta blogga,däremot kanske du ska vara mer försiktig med att publicera dina barn. Jag är ju oändligt nyfiken på vad som händer i ditt liv...så fortsätt gärna.

Mvh

Mian sa...

Kära Anonym
Alltså, det är lite för min egen skull jag funderar på att ge upp det hela. Jag är obra på att skriva utan att kunna få säga saker, för att uttrycka det hela lite lagom luddigt.

Jag finns som sagt på Twitter, och där går det bra att följa mig. (även om jag kanske inte är extremt aktiv och skriver jättedjuplodande där heller)

Ni är lite drygt hundra läsare här varje dag, vilket är roligt, men som sagt är det min tid och min inspiration som tryter, snarare än läsare.

Tackar dock för kommentaren, och ska fundera på det hela...

Anonym sa...

...tack för svaret, men du är som sagt lite luddig så jag förstår inte riktigt....men kanske skulle du hitta ett sätt att uttrycka dina tankar lite mer anonymt....eller nåt sånt...att kunna få mer respons...
.så, nu var jag visst också luddig...
Mvh Anonym