söndag 26 februari 2012

Lagom lördag

Det är lite sjukt att jag vaknar före åtta då jag är barnledig, men för all del. På det här sättet hann jag gå en långpromenad, storstäda (för länge, helt sjukt vad man kan hitta ställen att skura), umgås på Friskis, köra ett intensivspinpass (efter influensahelvetet har jag dock skrämmande dåligt flås, måste ordnas till) och gå en promenad till med Rex.

I afton middag och sedan bio. Jag blev manipulerad som tusan i filmvalet och därför har jag fortfarande inte sett Tinker, Tailor, Soldier, Spy utan istället War Horse. Vilken korkad film! Som jag avskyr sentimentala gråt-här-skratta-här-filmer! Och förmänskligandet av djuren i dessa typer av filmer... Nej, det orkar jag inte ens gnälla om.

Sällskapet var i alla fall utmärkt, även om hon manipulerade mig in på fel film och välte ut popcornen fem minuter in i filmen...

Lördagen var utmärkt, tackar som frågar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: