torsdag 24 november 2011

Mörka människor

Jag gillar mörker. Speciellt människor med ett mörker. Jag gillar galenskap light och svärta. Kanske är det en form av självprojektion, men mörker är lite hett.


Jag tänker försöka att i framtiden nöja mig med mitt eget mörker på nära håll och avnjuta andras mörker på avstånd. Därför beundrar jag i afton Christina Ricci. Där har vi en kvinna med svärta och en intressant twist! Dessutom ser hon ut som en väldigt söt mops, med sina stora utstående ögon.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar din blogg! Och du verkar vara en fantastisk människa! Har läst den under ett långt tag nu. Tyvärr är jag dålig på att lämna kommentarer. Mest för att jag aldrig kan förmedla det jag vill ha sagt. Det som lämnar huvudet blir något helt annat på pappret. *morr*
Hoppas du får en bra helg!! :-)

Mian sa...

En fantastisk människa är jag sbolut inte på något sätt, men TACK för de fina orden och kul att du gillar bloggen! Ha en fin helg själv!