onsdag 18 augusti 2010

Smustig och arg...

...och besudlad och antastad och banne mig kränkt, känner jag mig! Förbannade mentala kalhyggen till Nationaldemokrater (Bah! "Demokrater"! Vilket hån!) som kommer och sprider sin dynga till propaganda i min brevlåda!Lämna mig ifred, jag vill inte ens ta i era smutsiga papper som ni vidrört med era äckliga händer och knåpat ihop med era förvridna sinnen!

Detsamma gäller er, förbannade Sverigedemokraterna!

Ledsen att jag svär, men sånt här gör mig en smula upprörd...

Förresten ska jag reclaima den orange färgen, den tillhör inte fucking ND!

5 kommentarer:

Mia sa...

Precis, den tillhör KTM. =)

Mian sa...

Definitivt! :-)

Fula tanten sa...

Och Holland!
Ja du...en av mina "kära" arbetskollegor är Sverigedemokrat...och stolt som en tupp över sina vidriga åsikter om folk.

Anonym sa...

http://www.realisten.se/2010/08/24/majoriteten_av_valdtakterna_begas_av_invandrare/

Mian sa...

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/sds-rapport-far-icke-godkant_5193703.svd