torsdag 20 augusti 2009

Näää, jag vill tillbaka!

Ja, jag är kass på att uppdatera. Mest beror det på att jag nog behöver en invänjningsperiod till det här med tekniken efter semestern. Har till exempel fortfarande inte sett på tv, trots att det var sex veckor sedan senast. (Fast det är inte så konstigt, jag är faktiskt väldigt ointresserad av tv överhuvudtaget. Seriöst, det räcker med att läsa tv-tablån för att bli avskräckt och starkt fundera på det här med tillgång och efterfrågan...) Fast det beror också, till stor del på det faktum att jag surar över att inte vara kvar på landet. Har inte laddat över bilderna från kameran till datorn, tänkte göra det men blev så sjuk av saknad då jag tittade på dem i displayen. Hela mitt väsen värker av saknad.

Febrilt letar jag efter fördelar med att vara tillbaka. En lista? Okej.
-Vänner
-Gymmet

Så. Det var allt.


Jag är som lyckligast då jag får knata runt i gummistövlar och morgonrock, eftersom det är min morgon- och kvällsoutfit på landet. Nope, funkar inte att gå runt så här. Av flera andledningar.

1 kommentar:

anki sa...

JAG VILL OCKSÅ (BO) PÅ LANDET !!

mkt bättre för huvve och hjärta !