söndag 25 mars 2012

Söndagssummerande


Jäklars vad bra det var igår! Vi var ett jättegäng på M/S Vindhem och drack upp all cava som fanns ombord. Då vi var i hamn igen gick vi vidare till Patricia, där jag fick rart sällskap en stund.

Allra käraste Camilla var i stan och följde med till Club KG på Kolingsborg. Så underbart roligt! Och sent blev det... Jag kom tillbaka till hotellet efter fem imorse.

Jag känner mig en aning sliten idag, och någonstans var det lite skönt och troligen (framförallt hälsomässigt) bäst att det körde ihop sig en aning med barnen kontra spinning... Istället för att leda pass var jag i lekparken med barnen och sedan hann vi mysa länge här hemma innan läggdags.

Det var en bra helg som verkligen inte kunde slutat bättre.


- Posted using BlogPress

from my iPhone

Inga kommentarer: