onsdag 21 mars 2012

Framförhållning schmamförhållning

Imorgon görs en ledaruppföljning på mig då jag leder mitt pass. Detta görs på hela Friskis&Svettis, i alla föreningar, varannan termin som en ledare håller sitt pass, eller varje gång en ledare byter intensitet. På så vis säkerställs kvalitén på Friskis och jag som ledare får feedback på mitt pass och mitt ledarskap. Mycket nyttigt och roligt!

Jag har vetat om denna LUF ett tag nu, men först i helgen som var insåg jag att det är nu (NU!) på torsdag! Och nu (NU!) ikväll först, har jag till slut suttit och skrivit ner hela mitt pass, så vi kan gå igenom det imorgon. Note to self: Framförhållning! Att släppa på kontrollen i viss mån är bra, men lite disciplin kan vara önskvärt.

Nåja, nu ska jag lägga mig. Alla timmars krattande och sopande av grus idag har gjort att jag är lite trött. Eller kan det vara sömnbristen? Eller årstidsväxlingen? Eller kan den maniska perioden gå mot sitt slut?

Inga kommentarer: