torsdag 22 mars 2012

Simsalabim, för bövelen!

Min arga surrynka i pannan till trots är jag riktigt nöjd med mitt verk med hårtrimmern, och jag har dessutom fått fantastiskt feedback på mitt ledarskap idag, vilket värmde ända in i själen.

Några viktiga beslut/påminnelser idag, dock:
  • Jag ska sluta vara rädd att förlora kontrollen. Aktivt sluta vara rädd.
  • Det är dags att jag litar mer på mig själv hädanefter. Jag kan, jag vågar och jag är bra.
  • Ytterst få män här i världen är inte puckon. Det är därför jag inte gärna beblandar mig med dem annat än i jobbet.
  • Jag behöver vara ännu mer rädd om min egentid, min lilla fritid. Jag ska akta mig för att låta andras krav inkräkta på min tid, annars blir jag bara olycklig.
Se där ja, nu var det visst sovdags igen. God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yeah, grrrl!

Eva sa...

Du är så snygg Mia! =)