måndag 4 maj 2009

Jag säger inte att det verkligen var så

Jag säger inte att det var så, men kanske var jag sur på Manfred i morse över att det på golvet jag noga skurade igår var en massa kostiga svarta fläckar. Kanske tänkte jag att det var tur att han redan var på jobbet, eftersom jag annars skulle vara tvungen att säga något bistkt om fläckarna innan jag knäskurade bort dem. jag säger inte att det var så, men kanske kunde jag inte hålla mig från att muttra om det, då han sedan kom hem från jobbet. Och jag säger absolut inte att det var så, men kanske, kanske kom jag just på, då jag beskrev fläckarnas utseende, att de kom från min protendrinksshake. Min shake som jag skakade utan att ha skruvat på locket ordentligt på igår kväll. Men som sagt, jag säger absolut inte att det faktiskt var så.

3 kommentarer:

Maria sa...

Hihi, bäst du fortsätter att vara tyst.

Helena sa...

Underbart! :D

anki sa...

verkar ju trots allt en en pyttesmula sannolikt... ; )