onsdag 27 maj 2009

Jag rör fortfarande på mig

Även om jag sällan bloggar om det händer det fortfarande.
Som regel ser det ut som följer:
Måndag: Bröst och biceps
Tisdag: Axlar och triceps
Onsdag: Mage och rygg
Torsdag: Ben
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Spinning och mage
(Varje dag blir det också promenader om minst en timme.)

Fast ibland är jag lite wild&crazy och busar till det... Som denna vecka. I afton blev det spinning, och resten av gymdagarna blir således lite förskjutna. Allt för att inte spinna i helgen då passbyten gjort att Hon Med Hemsk Musik leder pass.

4 kommentarer:

Mia sa...

Åh, hemsk musik är det värsta. Jobbigt bara att vissa tycker hemsk musik är bra. För mig skulle stenhård techno och riktigt pumpande bas klassas som bra musik medan odrivande schlager skulle få mig att falla ner på styret i ren frustration!

Mian sa...

Tänk dig då Status Quo, dansband och David Hasselhoff! Alltihop skriker BOJKOTTA, BOJKOTTA, BOJKOTTA! Det borde finnas vissa regler för vad som är tillåtet och inte.

anki sa...

du är inte klok Maria!! hur orkar du..?? jag vill också knarka endorfin...hur börjar man??

Mia sa...

Oj, det lät ju nästan ännu värre, hasselhoff!