söndag 1 januari 2012

Istället för att ha jobbångest




Idag fick jag en present jag länge önskat mig. Lisa, Daniel och Pym var hos oss idag och hade med sig Bibeln i gummi till mig. Fina, fina, fina!

För några veckor sedan fick jag ett meddelande från X om huruvida psykopaten jag skrev om i ett inlägg var just X. Jag borde inte raderat direkt, jag var bara så trött på att inte få vara ifred. Jag borde ha svarat att det tyvärr finns riktiga psykopater i min omgivning och att de riktiga aldrig känner sig träffade trots att de kanske borde. Nåja, nu borde kontakten med den tyvärr lite för närstående psykopaten kunna begränsas hyggligt framöver. För min egen skull, och för att barnen ska slippa svikas på samma sätt som jag svikits så många gånger av vederbörande.

Nå, min ledighet är slut igen och ett nytt år med nya (eh) möjligheter har just börjat. Jag ska gå och lägga mig nu för att kunna ta tillvara så jäkla mycket jag bara kan... Hm... Jag ska inte ha jobbångest! Jag är ju ledig igen om ett halvår. Ååååh! Ynk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: