tisdag 15 maj 2007

Frågan är om jag förtjänar att ha en blogg då jag så sällan skriver i den.
Frågan är om Minna siktar på att ge mig tinnitus då hon vrålar mig rakt i örat.

Har varit på Babycafé idag, och i morgon ska vi på babysång. Här ska aktiveras! Just nu är jag oerhört sällskapssjuk, så det passar mig utmärkt att hitta på lite sådant.





Vi var hos Farmor i fredags. Hade en hemsk bilfärd dit. En stund gick bra men sedan... Hädanefter tänker jag inte köra bil då vi ska åka längre sträckor, det får Manfred göra. Minna blir ju halvt hysterisk då jag inte är riktigt nära henne i bilen. Och jag blir en trafikfara. Det var hursomhelst riktigt fint att få träffa Farmor och umgås med henne ordentligt. Hon är bra min Farmor.
(Även om Minna just här i nte uppskattar hennes sällskap...)




Och i lördags var Minnas farfar och Agge här. Hur trevligt som helst.






Det funkar bra med Vikt Väktarna, senast hade jag gått ner 1.9 kg. Wohooo, bara 20 kg kvar att gå ner!

3 kommentarer:

Anna sa...

Min söta gull-systerdotter. Hoppas hon ler sådär fint när jag kommer nästa gång också.

Anonym sa...

Nåå, älsklings Minna <3 vad söt du är!

Anonym sa...

så söt du är minna lilla du