söndag 25 april 2010

Dyngspridare

Nationaldemokraterna stod på torget idag och spred sin dynga. Bara synen av dessa hatiska människor med förvridna sinnen gör mig arg och ledsen av vanmakt.

Jag och barnen kom just från kyrkan och den mentala kollisionen som uppstod var minst sagt påtaglig. Från kärlek och förlåtelse i kyrkan, till det iskalla och hårda budskap som framfördes av dessa mentala kalhyggen...

Minnan fick idag lära sig att man ibland får lipa åt människor. Hon fick öva sig på det, medan jag vädrade mina åsikter och tankar kring de patetiska dyngbaggarna som krälade runt omkring oss och spred sitt sorgliga hat.

Resten av dagen tillbringades i fint sällskap på Torekällberget, och på hemvägen såg vi en liten kopparorm som vaknat till i vårvärmen. Jag var jätteduktig och klarade av att titta på den och vara pedagogisk som attan! Heja mig!

Minna pratade lite med den lilla kopparormen på min uppmaning. Hittills har jag då alltså lyckats låta bli att överföra min ormfobi på henne. Jejj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch. Nationaldemokraterna behövs i Sverige! De får min röst i valet 2010.

Mian sa...

På vilket sätt behövs de?

För att kväsa alla oss kvinnor, homosexuella, invandrare och andra som tror att vi är värda lika mycket som etniskt svenska heteromän? För att nazismen är en så himla sympatisk och vettig ideologi?

Förhoppningsvis driver du bara med mig, för varför skulle någon med sådana åsikter läsa min blogg?