tisdag 26 augusti 2008

Babyboom

Jag är så glad! En underbar kompis till, som jag tycker mycket om, är också gravid! Hurra!

Och så funderar jag på namn. Det är jättedumt, man jag har åerigen fastnat för ett namn som börjar på M. Det går ju inte! Vi blir ju verkligen Löjliga Familjen då. Och tänk om vi, mot förmodan kanske, skaffar en tredje längre fram, då måste vi ju ha ett namn på M åt den ungen också! Och om vi inte har M-namn på nästkommande, blir det inte lite väl mycket De Tre Vännerna och Jerry då? nej, det här kräver en hel del fundering.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antingen heter alla något som börjar på M, eller så blandar man hejvilt.
Själv blev jag utfryst ur min familj, då fyra av fem heter något som börjar på A.
Taskigt va? ;-)

Mian sa...

:-) Just det, jag har ju inte tänkt på att det är så i din familj. Men du har ju klarat dig bra, så då kan man ju alltså frysa ut en unge!