lördag 17 mars 2007

Lyx



Så otroligt skönt då Anna var här! Skönt med sällskap då Manfred jobbar, och så otroligt behändigt med lite avlastning också. Jag har en fantastisk syster (okej, jag har två fantastiska systrar, men på olika sätt :-)), och hon blir den bästa gudmodern någonsin. Nu har hon dock åkt hem och det blev fasen så tomt här. Som synes på bilden är Minna och Anna rätt lika varandra...

Å andra sidan kommer underbara Camilla hit nästa vecka, då min käre make åker till Malaga och provkör hojar. Det blir hur bra som helst, och även om jag kommer sakna Manfred ser jag faktiskt framemot det hela. Blir härligt att få umgås med Camilla och våra bebisar.


I övrigt kan jag bara konstatera att det stackars barnet har fötts in i en familj med en relativt sadistisk humor... Här sover Minna lyckligt ovetandes om att hennes elaka mor och moster placerar en fiapjäs på hennes näsa, och att hennes pappa förevigar det på bild... Alla har vi våra metoder att roa oss på... *s*

Minna lyckades dock ändå se ganska värdig ut...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, stackars lilla Minna har en så ond familj. Men, blir hon minsta lik någon i sin närvaro lär vi få tillbaka när hon växt på sig lite. Tack för en mysig vecka. Kramar till alla.