måndag 19 mars 2007

Kärlek



Kan inte smälta att denna perfekta lilla varelse kommit ur mig. Att hon skapats, vuxit och utvecklats i mig och att hon nu är här. Hon är verkligen så fantastisk! Underbara lilla argsinta unge! Och så vansinnigt söt och fridfull då hon sover.



I övrigt fick vår mysiga promenad ett abrupt slut i dag. Fick halsvspringa hem då det plötsligt började hagla. Och nu SNÖAR det! Fan också, det ska ju vara vår nu! Nåväl, snön verkar inte ligga kvar i alla fall.

Usch, har sällan känt mig så gräsligt ful som nu. Tjock, finnig, glåmig och med ett risigt hår. Tur att ingen längre tittar på mig utan bara på min dotter. Synd att jag själv hinner se mig i spegeln i bland...

2 kommentarer:

Fula tanten sa...

Fattar du vad underbart det var att få åka till frissan idag!
Det var ju bara snart ett halvår sen...
Vi kan bilda "fetklubben" tillsammans eller något. *suck*

Anonym sa...

Lilla älsklingen! Jag tycker hon blivit större sedan jag sist såg henne. Är det möjligt när jag senast såg henne för 5 dagar sedan...?