fredag 30 december 2011

Adieu 2011

Jahaja, då sammanfattar jag året som gått lite snabbt:
Snö, Rex, jobb med konstant högsäsong, nya färdigheter, träning, klättring, insikter, hårda smällar, fler insikter och lärdomar, en del tårar, en del ilska, en hel del skratt, tillsvidareanställning, maneki neko, ovanligt få sjukhusbesök med barnen, större trygghet och nu till slut en känsla av att vara på rätt väg.

Under 2012 ska jag jobba vidare med att släppa på mina måsten, tycka mer om mig själv, lita på mina instinkter och försöka att inte tappa fotfästet så lätt bara för att det blåser omkring mig, låta min kreativitet få bättre utlopp och få en mer färgglad arm. Typ så. Det räcker väl en bit?

2 kommentarer:

bluegreengrey77 sa...

Hej

Det låter som du är på rätt spår =) Det där med måsten är verkligen något vi med måsten MÅSTE jobba med ;) Och jösses vad skönt det är när några måsten inte ligger på hatthyllan o tynger längre!!

Gott slut och Gott Nytt År
/Carola

Eva sa...

Gott Nytt År till dig, barnen och Rex! Kramar eva