fredag 25 mars 2011

Tidsanarkist

Jag kan inte ens kalla mig tidsoptimist, det är värre än så. Jag är bortom all räddning och närmare att vara en tidsanarkist.

Nu, prick nu, har jag i varje fall satt ihop det tvåtimmars pass jag ska leda imorgon på Spinn of Hope till förmån för Barncancerfonden. (Evenemanget håller på hela dagen, men jag har mina två timar och sedan är det familjen som gäller) Note to self: Skärpning! Gör inte så här mot dig själv, det blir så jobbigt då. Var ute i god tid, eller åtminstone bättre hädanefter.

Hur som helst, imorgon ska jag få folk att spinna till tysk EBM och musik från Rocky Horror Picture Show. Bland annat. I ett pass på två timmar får man plats med mycket musik...
Tim Curry då han är som hetast. Så här skulle jag kunna tänkt mig att leda passet, om det inte låg 08.00 på morgonen...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag ska mejla bilden till klädansvariga och verkligen trycka på för att denna outfit ska sys upp i rödvitt och ingå i ledarkollektionen HT-11.

Håll tummarna!

Johanna sa...

Jag ska mejla bilden till klädansvariga och verkligen trycka på för att denna outfit ska sys upp i rödvitt och ingå i ledarkollektionen HT-11.

Håll tummarna!