torsdag 21 april 2011

Jag lever!

Jösses vad det var lyckat igår! Personalfest i nostalgins tecken, en utmärkt ursäkt att få leka och vara hejdlöst barnslig. Förutom mat, prat, vin, förrädisk bål och bra umgänge innehöll kvällen element såsom Burken, Under Hökens Vingar och lite Kull.

Dans i Bastuns lounge, bastubad och årets första (tre) dopp i Yngern efter det.

Sist i säng och först upp.

Idag vaknade jag och kände mig mer död än levande. Allt gick långsamt och jag var synnerligen åksjuk fram till efter frukosten. En liter te med absurda mängder grädde rådde bot på det hela, och bakfyllan var nog mest vätskebrist, trots allt.

På kvällen lyckades jag leda spinpasset, och det med viss hjälp från  mina små finbarn, som var tvungna att följa med.

Men nu, nu är jag tusan så trött. Och åååååaaaaaaaah!!! jag måste gå och hänga upp en hel laddning tvätt innan jag får sova. Damn it!

Inga kommentarer: