torsdag 26 augusti 2010

Min mamma

Min mamma är världens bästa, hon. Nu har jag haft förmånen att hänga med henne några dagar igen, och kan bara tala om för er som inte har turen att känna henne att hon är bäst.

Min mamma är en vardagshjälte som besegrat en massa demoner och hinder. Min mamma är en omtänksam, kärleksfull och pålitlig människa som lär mig skilja mellan rätt och fel. Hon är en människa jag utan vidare anförtror det allra käraste jag har till, och det medan jag är helt trygg i förvissningen om att hon klarar av det utmärkt.

Min mamma driver mig ibland till vansinne, men jag saknar henne alltid då hon inte är i närheten.

Mina barn har den bästa mummin, och jag den bästa mamman. Mummimamman, vi älskar dig! Tack för att du finns!

3 kommentarer:

Fula tanten sa...

Vad härligt att du också har den bästa mamman!
Länge leve mammor! <3

Jenni sa...

Håller med förgående talare.
Hoppas ni alla mår bra och hälsa Viktor och Minna så mycket från mig, kan ju även hälsa Minna att det blev en tjej :)

Mian sa...

Ja, länge leve mammor! Speciellt sådana som fått kämpa extra mycket! <3

Jenni: Grattis! Tänkte på dig så sent som i morse och undrade hur du mår. När kom hon? Mår ni bra?