lördag 19 april 2008

Nu var det perfekt, tack så mycket

Jaha ja... Dagen har ägnats åt styrketräning, att närvara vid Williams dop samt mycket trevlig efterföljande middag hos Kia och Frank. Det fick bli en tidig kväll eftersom jag är så vanvettigt trött just nu.

Och tyvärr var jag lite kreativ då vi kom hem... Det gjorde att både jag och Manfred nu har två svarta larver var i pannan. Föga attraktivt. Illa för mig och riktigt illa för Manfred som ska behöva gå till jobbet och se ut som han gör. Ibland borde han kanske säga nej till mig...


(det är nog bara en enda person som läser bloggen som vet vad rubriken åsyftar, men det gör inget)

3 kommentarer:

Tessie sa...

har ni färgat ögonbrynen på varandra? :-D

Anonym sa...

Såg "larverna". Mest imponerad att Manfred gick med på det hela. Måste dock fråga om ni samtidigt färgade ögonfransarna eller att de blev så framträdande efter våransningen

Mia sa...

Larver?!!