måndag 21 april 2008

Dålig planering

Inte nog med att jag har varit ett slarvigt pucko som inte förrän idag fixat ett pass till Minna. Dessutom sitter jag och panikletar en smidig resevagn först nu. Vi åker om en vecka, ungefär. Bra planerat där, mamman.

Annars är jag förbannad idag. Det första jag är förbannat på är den/de som inatt slangade bensin ur vår bil. Man får inte ta andras saker! Man får inte stjäla! Sno inte grejer! Lämna vår bil ifred, dumjävlar! Nu är den stackarn törstig igen. Det andra jag är förbannad på är människor som lämnar bilen på tomgång en lång stund (läs: längre än en minut). Mannen på stan idag, till exempel. Han lämnade bilen på tomgång och var borta i typ tio minuter. I bilen satt en annan kille kvar. Den killen frös ju knappast, så varför i hela helvete lämnar man motorn på? Hört talas om växthuseffekten, dumhuvud?

Nä, dags att börja göra kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ang resevagnar så har babyproffset rea på 2007 års färger och modeller just nu...
Ja, det är på gränsen till reklam, men bättre att passa på där, just nu iaf, om man ändå ska köpa.