onsdag 16 februari 2011

Finfina endorfiner

Med finbarna hos sin pappa har jag idag varit ett under av effektivitet. Det var förvisso lite segt imorse, och det kändes som ironi att intala sig själv att varje dag är en gåva, men det tog sig efter en massa kaffe. Några koppar senare var jag igång, och sedan fortsatte det av bara farten. Det gjorde att jag till råga på allt efter jobbet hann med en löprunda med Rex, köra lite axlar och triceps samt leda ett spinpass. Go mamman!

Nu har jag avnjutit min nya last, hallon med grädde, myser med en varm hund i soffan och inser precis, skitskitskit, att att jag måste hänga sjukt mycket tvätt innan jag får gå och lägga mig. Varför har jag ingen som kan hänga tvätt åt mig? Ååååh, stackars mig som måste göra det!

2 kommentarer:

Fru Egeland sa...

Kan du inte drilla Rex så han hjälper dig med tvätten?

Toril sa...

Ja drilla hunden! Det måste väl finnas en kurs för det - om inte - starta en och tjäna sjukt mycket med pengar! hahhahhaah