fredag 4 juni 2010

Lite uppskruvad, så där

Jag känner mig som en typ Duracellkanin, tror jag. Fullständigt uppskruvad och uppe i varv. Jag pratar hål i huvudet på folk, och ju mer nervös jag blir desto mer pratar jag. Illa. Jag är nog en sådan som istället för min dagliga morgonespresso borde ta en lugnande tablett på morgonen. Hur speedad kan man bli innan man exploderar fullständigt? Varvmätaren är på farligt höga varv nu, och jag pratar som om jag inhalerat helium. Jag har dessutom tydligen väldigt aktiva blodkärl i ansiktet och jag fumlar hela, hela tiden.

Värdig, graciös, sval, cool, sofistikerad, mystisk och spännande? Nej, nej, inte jag, inte!

2 kommentarer:

mammagumman sa...

Is it Amore? Maria! /Anna

Mian sa...

Jag är väl inte direkt den som sitter tyst normalt, men kanske borde jag just nu i denna tid av livet dra ner lite på kaffet.

Och kanske lära mig slappna av.

Just nu sitter jag visserligen och är ordentligt avslappnad, men till det krävdes ett glas vin, och jag kan ju inte dricka jämt, eller kan jag?